2018. március 10., szombat

Tavasz ♡

Egy újabb gipszképet készítettem. ♡
Elkészítési folyamat, hátha valaki kedvet kap hozzá:
1. A gipsz képet mészkő árnyalatú kőpasztával kentem le, majd száradás után a közép részt picit simábbra csiszoltam, hogy a transzferálásnál ne okozzon gondot az egyenlőtlensége a felületnek.
 
 2. A keretet umbra pasztával kentem be, majd a felesleget visszatöröltem egy puha rongy segítségével.
3. Levegőn száradó gyurmából pici négyzet alakú lapocskákat készítettem, amikre a tavasz betűit transzferáltam.
4. A fészek elkészítéséhez készítettem tyúkhálóból egy alapot, amit betekertem pici szizállal, majd kócos zuzmót ragasztottam rá. Száradás után lehet díszíteni ízlés szerint.
5. Szabő Lőrinc Tavasz című versét választottam ehhez a képhez. Transzfer oldattal vittem fel a szöveget a csiszolt felületre. Legvégül matt lakkal zártam az egész folyamatot.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése